آمریکا برای انتقال مسی خودش را به آب و آتش زد ، همسر فوق ستاره آرژانتینی علیه دوقطبی دوباره مسی، رونالدو

به گزارش مجله خبری، اینتر میامی با مالکیت دیوید بکام اسطوره انگلیسی یکی از مشتریان اصلی لیونل مسی به شمار می آید.

آمریکا برای انتقال مسی خودش را به آب و آتش زد ، همسر فوق ستاره آرژانتینی علیه دوقطبی دوباره مسی، رونالدو

به گزارش مجله خبری شایعات انتقال لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی به لیگ فوتبال آمریکا و به باشگاه اینتر میامی در چند هفته گذشته سوژه رسانه های جهان شده است.

اینتر میامی با مالکیت دیوید بکام اسطوره انگلیسی یکی از مشتریان اصلی لیونل مسی به شمار می آید.

به همین دلیل دان گابر رئیس کمتیه اجرایی لیگ فوتبال آمریکا(MLS) به این شایعه واکنش نشان داد و گفت: لیگ فوتبال آمریکا برای آنالیز احتمالات ساختار یک بسته مالی که به اینتر میامی اجازه می دهد تا فوق ستاره آرژانتینی را به خدمت بگیرد باز است.

وی اضافه نمود: قوانین سختگیرانه سقف حقوق و دستمزد MLS به این معنی است که هر معامله ای احتیاج به تفکر مبتکرانه ای دارد ولی احتیاج باشد این قوانین را برای انتقال مسی تغییر می دهیم. انتقال او به لیگ ما امری بسیار مثبت است.

البته اینتر میامی تنها مشتری لیونل مسی نیست. بلکه الهلال عربستان با پیشنهادی نجومی در پی مسی است اما همسر این بازیکن برای رفتن به ریاض مخالف است و دوست دارد در آمریکا زندگی کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آمریکا برای انتقال مسی خودش را به آب و آتش زد ، همسر فوق ستاره آرژانتینی علیه دوقطبی دوباره مسی، رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا برای انتقال مسی خودش را به آب و آتش زد ، همسر فوق ستاره آرژانتینی علیه دوقطبی دوباره مسی، رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید